olvasóterem
Egy friss felmérés szerint az emberek 61%-a retteg valamilyen egészségügyi problémától, míg mindössze 33%-uk aggódik az autójával kapcsolatos károk miatt. De még ennél is megdöbbentőbb,
olvasóterem
A klímaválság hatásai ma már szinte mindenki életében érezhetők és tapasztalhatók. Egy vállalat szempontjából a fenntartható működés nem csupán divat vagy jószándék kérdése; alapvetően befolyásolhatja
olvasóterem
Körkérdés a KKV TOP100 Díj kuratóriumi tagjaihoz Kalocsai Zsolt Elnök-vezérigazgató, az RSM csoport alapítója, több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a számvitel, belföldi és nemzetközi
olvasóterem, tudástár
Hogyan legyél Te is business coach? [exkluzív franchise lehetőség] Érdekel egy különleges üzleti lehetőség, amelyben munkára foghatod korábbi üzleti és élet-tapasztalataidat, az emberismeretedet? Szívesen kamatoztatnád
olvasóterem, tudástár
Körkérdés a KKV TOP100 Díj kuratóriumi tagjaihoz Dr Serényi János ügyvezető, Értékrend Kft „Arra gondoltam, abból fogok élni, hogy átadom másoknak, amit megtudtam arról, hogyan
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
Bevezetés Az általános vélekedés szerint hazánkban a pénzügyi kultúra tekintetében jelentős lemaradás tapasztalható az uniós országokkal szemben. Ez – sok minden más mellett – rányomja
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
💡Hogyan lehet passzívan is tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatni? 💡Miért fontos, hogy a Játékosok tisztában legyenek nyerési esélyeikkel? 💡Mire ügyeljünk a garantált nyeremények ígérete esetén? 💡Mik
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A pénzügyek átláthatóságával kezdtünk el foglalkozni a megelőző héten. Amennyiben lemaradtál a sorozat első részéről, kattints ide és olvasd el, hogyan indítottuk ezt a témát az
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
4. RÉSZ Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az előző részek (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/… illetve https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-aranyszabalyai/ és https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-ami-tervezheto/
Fejlesztés és tanácsadás, Információk, olvasóterem
💡Milyen trendek jellemzőek 2022-ben? 💡Mire van szükség egy sikeres, hatékony nyereményjátékhoz? 💡 Mit várnak és mit nem szeretnek a vásárlók a promóciókkal kapcsolatban? Az idén
Fejlesztés és tanácsadás, Információk, olvasóterem
3. RÉSZ Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az előző részek (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/… illetve https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites-aranyszabalyai/ ) folytatása, segítséget nyújtunk
olvasóterem
2. rész Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az első rész (https://kkvtudaskozpont.hu/csapatepites/) folytatása, segítséget nyújtunk ahhoz,
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
Ez nem lesz egy túl udvarias bevezető: „Vállalatvezetőként, cégtulajdonosként sikereid jelentős mértékben nem tőled függenek, vagy nem olyan értelemben, mint ahogy azt első pillanatban gondolnád!” A modern
olvasóterem, tudástár
Segítség tagjainknak az elnehezülő gazdasági helyzetben! Nem nézhetjük tétlenül, a kezeinket tördelve vállalkozásunk nehezebbé váló helyzetét. Ilyenkor a korábbiaknál is több üzletfejlesztési tudást kell elsajátítani
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu „A koronavírus legnagyobb nyertesei a bűnözők” – mondta nemrégiben az Interpol egyik képviselője, majd így folytatta a szarkasztikus gondolatot: „Tömegek érzik úgy, hogy a
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu 1974-ben, a Kaliforniai Egyetemen végzett kísérlet során Elizabeth Loftus és John Palmer bebizonyították, hogy kommunikációs hibákból fakadóan mennyire félrevezetőek lehetnek az emlékek. Az 1974-es
Információk, olvasóterem
Foffás: https://videotrening.hu „Amennyiben a pénz jó kezekben érzi magát, akkor ott akar maradni, sőt, ott megtöbbszörözi önmagát.” Nagyon érdemes szem előtt tartani a rangos pénzügyi tanácsadó,
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu „Azt a robotkutyafáját!” – gondoltam, amikor nemrégiben az egyik televíziós műsorban felfigyeltem egy Japánból érkezett hírre. Az még nem lepett meg 2020 közepén, hogy
olvasóterem, Rendezvény
Tegyük együtt tökéletessé a vállalkozásodat! Céged eredményességét leginkább a fejlesztendő területek határozzák meg, mint ahogyan agy hajókaraván sebessége is a leglassabb hajóhoz igazodik… Gyorsítani akarsz?Gyere
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu Az üzleti kommunikációnk kétharmadában történeteket mesélünk, így a megfelelő prezentációs technikák elsajátítása ma már mindenki számára elengedhetetlenek. Dr. Serényi János a Storytelling és prezentáció
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak. Az – EY kutatása szerint
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu Nem értek egyet azokkal, akik szerint a pandémia hatására a legjobb márkák tősgyökeresen megváltoztatták a kommunikációhoz való hozzáállásukat. A „bajnokok” alapvetően továbbra is maximálisan igazodnak a fogyasztó igényeihez.
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu A világot sújtó járvány nyomán mind több cég teszi fel magának a kérdést: Mely területeken vétek, s melyeken érdemes azonnal költséget csökkentenem? Az „Így csökkentsd
Ajándék, Információk, olvasóterem
Így tájékozódom a világról felmérés Kedves Vállalkozó Társunk! Így tájékozódom a világról felmérés Kedves Vállalkozó Társunk! Hatalmas információ áradatban élünk. Ember legyen a talpán, aki
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu 5-10 másodperc – ennyi idő alatt dönti el egy ember, hogy elköteleződik-e egy tartalom iránt, vagy keres egy másikat – derül ki a www.hrotoday.com-on
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu A tanulási élmény tervezésekor fontos elkülöníteni a hard és a soft skill-eket. A hard skill-ek (technikai tudás, eljárásmenet stb.) közvetítéséhez teljesen más stratégiára van
olvasóterem, tudástár
A program házigazdája Dr. Serényi János, az Értéktrend Consulting és a Videotrening.hu alapítója, 20 éven keresztül vezette az amerikai reklámóriás, a McCann Erickson budapesti ügynökségét.
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu Mindenki tisztában van a tréningek fontosságával. A hagyományos módszerek hatékonysága azonban megkérdőjelezhető. Releváns kutatások szerint az egy-két alkalmas tantermi képzéseken elsajátított készségek 70 százaléka feledésbe
olvasóterem, tudástár
A program házigazdája Dr. Serényi János, az Értéktrend Consulting és a Videotrening.hu alapítója, 20 éven keresztül vezette az amerikai reklámóriás, a McCann Erickson budapesti ügynökségét.
olvasóterem, tudástár
A program házigazdája Dr. Serényi János, az Értéktrend Consulting és a Videotrening.hu alapítója, 20 éven keresztül vezette az amerikai reklámóriás, a McCann Erickson budapesti ügynökségét.
olvasóterem, tudástár
A program házigazdája Dr. Serényi János, az Értéktrend Consulting és a Videotrening.hu alapítója, 20 éven keresztül vezette az amerikai reklámóriás, a McCann Erickson budapesti ügynökségét.
Információk, olvasóterem
Forrás: https://videotrening.hu A tragédiák és a veszélyhelyzetek közepette egyre többször emlékezik a világ arra a mondatra, amelyet Avery Brundage, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság akkori elnöke mondott
olvasóterem, tudástár
A program házigazdája Dr. Serényi János, az Értéktrend Consulting és a Videotrening.hu alapítója, 20 éven keresztül vezette az amerikai reklámóriás, a McCann Erickson budapesti ügynökségét.
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A marketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., a következő cikkel jelentkezik a proMO2021 videó interjú sorozatukkban, mely az eladásösztönzés világában felmerülő
olvasóterem, tudástár
A program házigazdája Dr. Serényi János, az Értéktrend Consulting és a Videotrening.hu alapítója, 20 éven keresztül vezette az amerikai reklámóriás, a McCann Erickson budapesti ügynökségét.
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
Készen áll 2022-es üzleti terve? Ha még nem, várjuk Tervező Worshopon és készítsük el közösen! Az év vége közeledtével minden vállalkozó elgondolkodik azon a nehéz
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A jövedelmezőség fejlesztése6/6. rész Költséget le, árat fel A tárgyalt tényezők közül a leginkább komplex, egy vállalkozás valamennyi apró szegletét érintő terület a profitráta fejlesztése.
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A jövedelmezőség fejlesztése6/5. rész „Adhatom nagyobb krumplival?” Az értékesítési munka egyik minőségi mutatószámát, azaz a vásárlások számának növelését már vizsgáltuk az előzőekben, de arra is
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
Hiszi vagy nem, mindjárt itt van 2022, a következő üzleti év! Ez a pár hét, ami még hátra van 2021-ből, hamar elrepül. Ezek a napok
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A marketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., az elkövetkező időszakban több alkalommal fog a területhez kapcsolódó szakmai tartalmat megosztani, proMO2021 videó
Ajándék, olvasóterem
Extra minőségű karácsonyi ajándékcsomagok prémium italokkal és különleges csokoládékkal. Van még idő?Hát nem sok… Mi valóban a legjobbakból készítjük a csomagokat és a legjobból sosincs
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A jövedelmezőség fejlesztése6/4. rész Többször és még többször – a vásárlások számának növelése Az előzőekben tárgyalt két tényező eredményei elsősorban a marketing kommunikáció minőségén múlnak.
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A jövedelmezőség fejlesztése6/3. rész Csinálj vevőt a lead-ből – a konverzió javítása Ha valaki azt gondolná, hogy egy lead megszerzésével már nyert ügyünk van és
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A jövedelmezőség fejlesztése6/2. rész Merítsünk nagyobbat – a lead-ek számának növelése A szakirodalom szerint lead alatt azt a potenciális vásárlót értjük, aki valamilyen módon már
Fejlesztés és tanácsadás, olvasóterem
A jövedelmezőség fejlesztése6/1. rész Egy vállalkozás legfontosabb értékmérője maga az eredményesség. Természetesen nagyon fontos annak értékelése, hogy mennyire valósul meg az a cél, amire maga