💡Milyen trendek jellemzőek 2022-ben?
💡Mire van szükség egy sikeres, hatékony nyereményjátékhoz?
💡 Mit várnak és mit nem szeretnek a vásárlók a promóciókkal kapcsolatban?
Az idén 5 éves proMO sorozatunk, videó interjú formában folytatódik proMO2022 néven. Aktuális videónkban Vas Zoltán, az A4C Marketing Kft. értékesítési és marketing igazgatója osztja meg szakmai tudását arról, hogyan tudják a márkák eredményesebben elérni fogyasztóikat, egy sikeres, a vásárlókat élmény szinten is megragadó promócióval.
Többek közt a fenti kérdésekre is választ ad a videó, a vásárló és márka kölcsönhatásának tükrében. A vásárlói szokások figyelemmel kísérésével, új igények, trendek felismerésével a marketing a piaci lehetőségekből üzleti növekedést generálhat, miközben új eszközök, csatornák megteremtését és újszerű felhasználását ösztönzi. Az elégedett és a márkához hű(bb) fogyasztó pedig vásárlásaival és véleményével hozzájárul a stratégiák finomhangolásához, illetve eredményes megvalósításához, végső soron pedig a gazdaság fejlődéséhez.
Szerző: Vas Zoltán, Marketing igazgató, a4c.hu
A4C Marketing Kft – Kik vagyunk, miben tudjuk üzleti céljaik elérését segíteni?
Költséghatékony fogyasztói promóciók, nyereményjátékok lebonyolításával foglalkozunk több mint 20 éve.
Felajánljuk szakértői tudásunkat és kapacitásunkat marketingaktivitások megvalósításához, szívesen bekapcsolódunk vásárlóik lojalitásának növelésébe, vagy vevőadatbázisuk aktivizálásába is.