💡Hogyan lehet passzívan is tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatni?
💡Miért fontos, hogy a Játékosok tisztában legyenek nyerési esélyeikkel?
💡Mire ügyeljünk a garantált nyeremények ígérete esetén?
💡Mik a gyerekeknek szóló üzenetek és reklámok legfőbb buktatói?
Az idén 5 éves proMO sorozatunk, videó interjú formában folytatódik proMO2022 néven. Aktuális videónkban Köcse Ildikó, a Gazdasági Versenyhivatal Fogyasztóvédelmi Iroda helyettes vezetője beszél arról megelőzési célzattal, hogy milyen problémás kereskedelmi gyakorlatok merülhetnek fel a nyereményjátékok szervezése során.
Nézd meg videónkat és tudd meg, mire fontos figyelni fogyasztóvédelmi szempontból a márkáknak, egy nyereményjáték lebonyolításakor?
Milyen problémás helyzeteket érdemes elkerülni?
Melyek azok az esetek, amik bizonyosan feketelistás kereskedelmi gyakorlatnak számítanak?
A proMO2022 videó interjú 🎞 🎬 sorozatunkban kifejezetten marketing fókuszú válaszokat keresünk a nyereményjátékok szervezését középpontba állítva, melyben felkért szakértők segítenek. Tarts velünk, és különböző nézőpontokból megmutatjuk, hogyan lehet a felmerülő kihívásokra reagálva újraelnyerni vásárlóid bizalmát és növelni márkád ismertségét és elismertségét!
Szerző: Vas Zoltán, Marketing igazgató, a4c.hu
A4C Marketing Kft – Kik vagyunk, miben tudjuk üzleti céljaik elérését segíteni?
Költséghatékony fogyasztói promóciók, nyereményjátékok lebonyolításával foglalkozunk több mint 20 éve.
Felajánljuk szakértői tudásunkat és kapacitásunkat marketingaktivitások megvalósításához, szívesen bekapcsolódunk vásárlóik lojalitásának növelésébe, vagy vevőadatbázisuk aktivizálásába is.