Van egy DÍJ, amely a „Teljesítmény, tehetség, minőség, ezen értékek mentén a legjobb cégek közötti megmérettetésre és elismerésre szolgál.” … Megkérdeztük a kuratóriumi tagjainkat, mit tehetnénk a KKV TOP100 Díj értékének a tudatosítása érdekében. Kalocsai Zsolt szerint „…Amennyiben van erre kapacitás akkor lehet regionális vagy vármegyei szinten is további alábontást végezni. Talán a szolgáltatások területet lehetne tovább cizellálni. Jő ötlet a finomítás. Számos cég számára a regionális elismerés akár fontosabb is lehet, mint az országos.”
„Arra gondoltam, abból fogok élni, hogy átadom másoknak, amit megtudtam arról, hogyan lehet valaki sikeres vezető…” interjú Dr Serényi Jánossal a Forbes Magazinban
Körkérdés a KKV TOP100 Díj kuratóriumi tagjaihoz
Dr Serényi János ügyvezető, (Értékrend Kft) válaszai:
Hogy a legjobb lehess…
„Több kategória, több díjazott kell. A díjakhoz járjanak ingyenes, most különösen jól hasznosítható szolgáltatások. (Üzleti tanácsadás, tréning. coaching, marketinges útmutatás stb.) …”
Érdekel egy különleges üzleti lehetőség, amelyben munkára foghatod korábbi üzleti és élet-tapasztalataidat, az emberismeretedet? Szívesen kamatoztatnád ezt az értékes tőkét Te is business coach-ként? Foglalkoztat a gondolat: hogyan válhatsz alkalmazottból vállalkozóvá?
Az ActionCOACH megközelítésében az átláthatóságot akkor tudjuk biztosítani a vállalkozásunk pénzügyi működésében, ha…
1. … tudjuk a vállalkozásunk fedezeti pontját;
2. … képesek vagyunk kiszámolni és követni a cégünk árrését;
3. … meghatároztuk a vállalkozásunk azon kulcsmutatóit, melyek az üzletünk alakulását írják le;
4. … rendszeres riportokon keresztül folyamatosan rajta tudjuk tartani a kezünket a cégünk „ütőerén”.
Első látásra nem is tűnik bonyolultnak… Persze az ördög a részletekben lakik…
A fenti négy pont valójában azt feltételezi, hogy tisztában vagyunk a bevételeinkkel, a költségeinkkel, illetve olyan rendszerekkel dolgozunk amelyek a rendszeres riportokhoz szükséges információkat képesek előállítani. És itt mindenképpen le kell szögezni, hogy ezek az információk már nem a könyvelőtől jönnek.
A KKV szektorban a tudatos működés hiányának egyik legjobban kézzelfogható területe a pénzügyi folyamatok átláthatósága, illetve pontosabban átláthatatlansága. Pedig enélkül szinte lehetetlen hosszú távon jövedelmezően működtetni egy vállalkozást.
Talán felmerül benned a kérdés, hogy a Te vállalkozásod mennyire fejlett ebben a tekintetben? Gyorsan megkaphatod a választ!
Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal – amely az előző részek folytatása, segítséget nyújtunk ahhoz, hogy vállalkozásod a saját területén a legkiválóbbak közé tartozhasson. A csapatépítést természetesen nem lehet elsajátítani egy néhány oldalas összefoglaló anyag segítségével, és csak annyit ígérünk, ennek a résznek is lesz folytatása, visszavárunk.
Az idén 5 éves proMO sorozatunk, videó interjú formában folytatódik proMO2022 néven. Aktuális videónkban Vas Zoltán, az A4C Marketing Kft. értékesítési és marketing igazgatója osztja meg szakmai tudását arról, hogyan tudják a márkák eredményesebben elérni fogyasztóikat, egy sikeres, a vásárlókat élmény szinten is megragadó promócióval.
A piaci viszonyokra érett és jövedelmezően működő vállalkozások, amennyiben sikeresen szisztematizálják a különféle céges folyamataikat, azzal néznek szembe, hogy a növekedés a továbbiakban főleg belső erőforrásból tud megvalósulni, amit a MUNKATÁRSAK KÖZÖTTI EGYÜTTMŰKÖDÉS ELMÉLYÍTÉSE, a szinergia fokozása biztosít. Ennek – a céges szinergiának – az életre hívását, működésbe vonását szolgálja a győztes csapat megalkotásának hat lépése.
Vállalkozónak lenni életforma: a folyamatos jobbítás és fejlődés lehetőségeinek kereséséről szól. Jelen anyaggal segítséget nyújtunk ahhoz, hogy vállalkozásod a saját területén a legkiválóbbak közé tartozhasson. A csapatépítést természetesen nem lehet elsajátítani egy néhány oldalas összefoglaló anyag segítségével, és csak annyit ígérünk, ennek a résznek is lesz folytatása, visszavárunk.
Ez nem lesz egy túl udvarias bevezető: „Vállalatvezetőként, cégtulajdonosként sikereid jelentős mértékben nem tőled függenek, vagy nem olyan értelemben, mint ahogy azt első pillanatban gondolnád!” A modern gazdálkodó szervezetekben – ágazattól és cégmérettől függetlenül – kisebb vagy nagyobb emberi közösségek – rövidebb vagy hosszabb ideig fennálló - szövetsége a legfontosabb erőforrása a piaci sikernek.
„A koronavírus legnagyobb nyertesei a bűnözők” – mondta nemrégiben az Interpol egyik képviselője, majd így folytatta a szarkasztikus gondolatot: „Tömegek érzik úgy, hogy a maszk lesz a betörők, a rablók stb. kedvenc ruhadarabja.”
1974-ben, a Kaliforniai Egyetemen végzett kísérlet során Elizabeth Loftus és John Palmer bebizonyították, hogy kommunikációs hibákból fakadóan mennyire félrevezetőek lehetnek az emlékek.
Nagyon érdemes szem előtt tartani a rangos pénzügyi tanácsadó, a világhírű Idowu Koyenikan idézett gondolatát. Kétségtelen, hogy a bolygónk mind több pontján exponenciálisan nő az igény az etikusan gazdálkodó vállalatokkal való együttműködésre.
Cégépítő nap - 2022. Március 24. - Céged eredményességét leginkább a fejlesztendő területek határozzák meg, mint ahogyan agy hajókaraván sebessége is a leglassabb hajóhoz igazodik…
Az üzleti kommunikációnk kétharmadában történeteket mesélünk, így a megfelelő prezentációs technikák elsajátítása ma már mindenki számára elengedhetetlenek.
Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak. Az - EY kutatása szerint - megkérdezettek megfontoltabban költenek és egyre jobban ragaszkodnak a rugalmas munkavégzéshez, és arra számítanak, hogy javulni fog a munka és a magánélet egyensúlya.
Nem értek egyet azokkal, akik szerint a pandémia hatására a legjobb márkák tősgyökeresen megváltoztatták a kommunikációhoz való hozzáállásukat. A „bajnokok” alapvetően továbbra is maximálisan igazodnak a fogyasztó igényeihez.
Hatalmas információ áradatban élünk. Ember legyen a talpán, aki a ránk zúduló üzenetekből képes kiszűrni azt, amire valójában szüksége is van. Hol, hogyan érdemes tájékozódni?
5-10 másodperc – ennyi idő alatt dönti el egy ember, hogy elköteleződik-e egy tartalom iránt, vagy keres egy másikat – derül ki a www.hrotoday.com-on a közelmúltban megjelent cikkből.
A tanulási élmény tervezésekor fontos elkülöníteni a hard és a soft skill-eket. A hard skill-ek (technikai tudás, eljárásmenet stb.) közvetítéséhez teljesen más stratégiára van szükség, mint a “puha készségek” fejlesztéséhez
A tragédiák és a veszélyhelyzetek közepette egyre többször emlékezik a világ arra a mondatra, amelyet Avery Brundage, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság akkori elnöke mondott 38 évvel ezelőtt.
A marketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., a következő cikkel jelentkezik a proMO2021 videó interjú sorozatukkban, mely az eladásösztönzés világában felmerülő kihívásokra reflektál.
Az év vége közeledtével minden vállalkozó elgondolkodik azon a nehéz kérdésen, hogy az elmúlt hónapokban sikerült-e a kitűzött üzleti céljait megvalósítania, a megálmodott eredményeket elérnie...
A tárgyalt tényezők közül a leginkább komplex, egy vállalkozás valamennyi apró szegletét érintő terület a profitráta fejlesztése. Azzal, hogy ezt két irányban is lehetséges javítani, a céged valamennyi része érintett lesz ebben a kérdésben.
Hiszi vagy nem, mindjárt itt van 2022, a következő üzleti év! Ez a pár hét, ami még hátra van 2021-ből, hamar elrepül. Ezek a napok az üzletemberek jelentős része számára a TERVEZÉS napjait jelentik...
Az értékesítési munka egyik minőségi mutatószámát, azaz a vásárlások számának növelését már vizsgáltuk az előzőekben, de arra is érdemes kitérni, hogy mit tehetünk annak érdekében a vevőink növekvő értéket hagyjanak nálunk.
A marketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., az elkövetkező időszakban több alkalommal fog a területhez kapcsolódó szakmai tartalmat megosztani, proMO2021 videó interjú sorozatuk az eladásösztönzés világában felmerülő kihívásokra reflektál.
Extra minőségű karácsonyi ajándékcsomagok prémium italokkal és különleges csokoládékkal.
Ajándékcsomagokat, amik prémium italokat és különleges csokoládékat, bonbonokat tartalmaznak, egyedi kombinációban!
Az előzőekben tárgyalt két tényező eredményei elsősorban a marketing kommunikáció minőségén múlnak. A vásárlói bizalom megszerzésével megtörténik az első értékesítés, de természetesen itt nem állunk meg: ha valaki egyszer rendelt tőlünk, miért ne tehetné meg többször is?
Ha valaki azt gondolná, hogy egy lead megszerzésével már nyert ügyünk van és hátra is dőlhetünk, akkor annak csalódást fogunk okozni, hiszen a neheze még hátra van… Üzletágtól, termék (vagy szolgáltatás) jellegtől, árszinttől és még sok egyéb tényezőtől függően a megszerzett lead-eknek csak egy bizonyos százaléka válik vásárlóvá.
A szakirodalom szerint lead alatt azt a potenciális vásárlót értjük, aki valamilyen módon már kifejezte az érdeklődését a termékünk/szolgáltatásunk iránt. Feliratkozott egy hírlevélre, regisztrált az oldalunkon, feltett egy kérdést stb.
Egy vállalkozás legfontosabb értékmérője maga az eredményesség. Természetesen nagyon fontos annak értékelése, hogy mennyire valósul meg az a cél, amire maga a vállalkozás létrejött, hogy milyen értékteremtő munka zajlik a cégben, de nem szabad szemérmesen titkolnunk, hogy a versenyszférában a profit mutatja meg a teljesítményt.