„A koronavírus legnagyobb nyertesei a bűnözők” – mondta nemrégiben az Interpol egyik képviselője, majd így folytatta a szarkasztikus gondolatot: „Tömegek érzik úgy, hogy a maszk lesz a betörők, a rablók stb. kedvenc ruhadarabja.”
1974-ben, a Kaliforniai Egyetemen végzett kísérlet során Elizabeth Loftus és John Palmer bebizonyították, hogy kommunikációs hibákból fakadóan mennyire félrevezetőek lehetnek az emlékek.
Nagyon érdemes szem előtt tartani a rangos pénzügyi tanácsadó, a világhírű Idowu Koyenikan idézett gondolatát. Kétségtelen, hogy a bolygónk mind több pontján exponenciálisan nő az igény az etikusan gazdálkodó vállalatokkal való együttműködésre.
Cégépítő nap - 2022. Március 24. - Céged eredményességét leginkább a fejlesztendő területek határozzák meg, mint ahogyan agy hajókaraván sebessége is a leglassabb hajóhoz igazodik…
Az üzleti kommunikációnk kétharmadában történeteket mesélünk, így a megfelelő prezentációs technikák elsajátítása ma már mindenki számára elengedhetetlenek.
Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak. Az - EY kutatása szerint - megkérdezettek megfontoltabban költenek és egyre jobban ragaszkodnak a rugalmas munkavégzéshez, és arra számítanak, hogy javulni fog a munka és a magánélet egyensúlya.
Nem értek egyet azokkal, akik szerint a pandémia hatására a legjobb márkák tősgyökeresen megváltoztatták a kommunikációhoz való hozzáállásukat. A „bajnokok” alapvetően továbbra is maximálisan igazodnak a fogyasztó igényeihez.
Hatalmas információ áradatban élünk. Ember legyen a talpán, aki a ránk zúduló üzenetekből képes kiszűrni azt, amire valójában szüksége is van. Hol, hogyan érdemes tájékozódni?
5-10 másodperc – ennyi idő alatt dönti el egy ember, hogy elköteleződik-e egy tartalom iránt, vagy keres egy másikat – derül ki a www.hrotoday.com-on a közelmúltban megjelent cikkből.
A tanulási élmény tervezésekor fontos elkülöníteni a hard és a soft skill-eket. A hard skill-ek (technikai tudás, eljárásmenet stb.) közvetítéséhez teljesen más stratégiára van szükség, mint a “puha készségek” fejlesztéséhez
A tragédiák és a veszélyhelyzetek közepette egyre többször emlékezik a világ arra a mondatra, amelyet Avery Brundage, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság akkori elnöke mondott 38 évvel ezelőtt.
A marketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., a következő cikkel jelentkezik a proMO2021 videó interjú sorozatukkban, mely az eladásösztönzés világában felmerülő kihívásokra reflektál.
Az év vége közeledtével minden vállalkozó elgondolkodik azon a nehéz kérdésen, hogy az elmúlt hónapokban sikerült-e a kitűzött üzleti céljait megvalósítania, a megálmodott eredményeket elérnie...
A tárgyalt tényezők közül a leginkább komplex, egy vállalkozás valamennyi apró szegletét érintő terület a profitráta fejlesztése. Azzal, hogy ezt két irányban is lehetséges javítani, a céged valamennyi része érintett lesz ebben a kérdésben.
Hiszi vagy nem, mindjárt itt van 2022, a következő üzleti év! Ez a pár hét, ami még hátra van 2021-ből, hamar elrepül. Ezek a napok az üzletemberek jelentős része számára a TERVEZÉS napjait jelentik...
Az értékesítési munka egyik minőségi mutatószámát, azaz a vásárlások számának növelését már vizsgáltuk az előzőekben, de arra is érdemes kitérni, hogy mit tehetünk annak érdekében a vevőink növekvő értéket hagyjanak nálunk.
A marketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., az elkövetkező időszakban több alkalommal fog a területhez kapcsolódó szakmai tartalmat megosztani, proMO2021 videó interjú sorozatuk az eladásösztönzés világában felmerülő kihívásokra reflektál.
Extra minőségű karácsonyi ajándékcsomagok prémium italokkal és különleges csokoládékkal.
Ajándékcsomagokat, amik prémium italokat és különleges csokoládékat, bonbonokat tartalmaznak, egyedi kombinációban!
Az előzőekben tárgyalt két tényező eredményei elsősorban a marketing kommunikáció minőségén múlnak. A vásárlói bizalom megszerzésével megtörténik az első értékesítés, de természetesen itt nem állunk meg: ha valaki egyszer rendelt tőlünk, miért ne tehetné meg többször is?
Ha valaki azt gondolná, hogy egy lead megszerzésével már nyert ügyünk van és hátra is dőlhetünk, akkor annak csalódást fogunk okozni, hiszen a neheze még hátra van… Üzletágtól, termék (vagy szolgáltatás) jellegtől, árszinttől és még sok egyéb tényezőtől függően a megszerzett lead-eknek csak egy bizonyos százaléka válik vásárlóvá.
A szakirodalom szerint lead alatt azt a potenciális vásárlót értjük, aki valamilyen módon már kifejezte az érdeklődését a termékünk/szolgáltatásunk iránt. Feliratkozott egy hírlevélre, regisztrált az oldalunkon, feltett egy kérdést stb.
Egy vállalkozás legfontosabb értékmérője maga az eredményesség. Természetesen nagyon fontos annak értékelése, hogy mennyire valósul meg az a cél, amire maga a vállalkozás létrejött, hogy milyen értékteremtő munka zajlik a cégben, de nem szabad szemérmesen titkolnunk, hogy a versenyszférában a profit mutatja meg a teljesítményt.