kkv top100 logo
kkv top100 logo

Olvasóterem

A COVID-19 a kiberkockázat területén is tör-zúz

2022 április 6.
„A koronavírus legnagyobb nyertesei a bűnözők” – mondta nemrégiben az Interpol egyik képviselője, majd így folytatta a szarkasztikus gondolatot: „Tömegek érzik úgy, hogy a maszk lesz a betörők, a rablók stb. kedvenc ruhadarabja.”
Tovább

Kommunikáció – Kísérlet világít rá a megfelelő szavak használatának fontosságára

2022 március 30.
1974-ben, a Kaliforniai Egyetemen végzett kísérlet során Elizabeth Loftus és John Palmer bebizonyították, hogy kommunikációs hibákból fakadóan mennyire félrevezetőek lehetnek az emlékek.
Tovább

Profitot termel az etikus üzletmenet

2022 március 23.
Nagyon érdemes szem előtt tartani a rangos pénzügyi tanácsadó, a világhírű Idowu Koyenikan idézett gondolatát. Kétségtelen, hogy a bolygónk mind több pontján exponenciálisan nő az igény az etikusan gazdálkodó vállalatokkal való együttműködésre.
Tovább

Aibo, gyere hozzánk még közelebb!

2022 március 16.
„Azt a robotkutyafáját!” – gondoltam, amikor nemrégiben az egyik televíziós műsorban felfigyeltem egy Japánból érkezett hírre.
Tovább

ActionCOACH Cégépítő Nap

2022 március 11.
Cégépítő nap - 2022. Március 24. - Céged eredményességét leginkább a fejlesztendő területek határozzák meg, mint ahogyan agy hajókaraván sebessége is a leglassabb hajóhoz igazodik…
Tovább

Storytelling és prezentáció – Interjú Dr. Serényi Jánossal

2022 március 9.
Az üzleti kommunikációnk kétharmadában történeteket mesélünk, így a megfelelő prezentációs technikák elsajátítása ma már mindenki számára elengedhetetlenek.
Tovább

Mit vár (el) a fogyasztó a márkáktól 2022-ben?

2022 március 8.
Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak. Az - EY kutatása szerint - megkérdezettek megfontoltabban költenek és egyre jobban ragaszkodnak a rugalmas munkavégzéshez, és arra számítanak, hogy javulni fog a munka és a magánélet egyensúlya.
Tovább

„Most”, nem pedig „majd egyszer”!

2022 március 2.
Nem értek egyet azokkal, akik szerint a pandémia hatására a legjobb márkák tősgyökeresen megváltoztatták a kommunikációhoz való hozzáállásukat. A „bajnokok” alapvetően továbbra is maximálisan igazodnak a fogyasztó igényeihez.
Tovább

A koronavírus és az okos költségcsökkentés

2022 február 23.
A világot sújtó járvány nyomán mind több cég teszi fel magának a kérdést: Mely területeken vétek, s melyeken érdemes azonnal költséget csökkentenem?
Tovább

Így tájékozódom a világról – felmérés

2022 február 21.
Hatalmas információ áradatban élünk. Ember legyen a talpán, aki a ránk zúduló üzenetekből képes kiszűrni azt, amire valójában szüksége is van. Hol, hogyan érdemes tájékozódni?
Tovább

Mikrotanulás, immár nagyban

2022 február 16.
5-10 másodperc – ennyi idő alatt dönti el egy ember, hogy elköteleződik-e egy tartalom iránt, vagy keres egy másikat – derül ki a www.hrotoday.com-on a közelmúltban megjelent cikkből.
Tovább

Soft skill fejlesztés e-learning segítségével

2022 február 7.
A tanulási élmény tervezésekor fontos elkülöníteni a hard és a soft skill-eket. A hard skill-ek (technikai tudás, eljárásmenet stb.) közvetítéséhez teljesen más stratégiára van szükség, mint a “puha készségek” fejlesztéséhez
Tovább

Hatékony betanítás, képzés… a pörgősöknek is

2022 január 13.
Mindenki tisztában van a tréningek fontosságával. A hagyományos módszerek hatékonysága azonban megkérdőjelezhető
Tovább

The Games Must Go On – az oktatásban is

2021 december 16.
A tragédiák és a veszélyhelyzetek közepette egyre többször emlékezik a világ arra a mondatra, amelyet Avery Brundage, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság akkori elnöke mondott 38 évvel ezelőtt.
Tovább

Reklámok, nyereményjátékok szabályozása és önszabályozása

2021 december 10.
A marketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., a következő cikkel jelentkezik a proMO2021 videó interjú sorozatukkban, mely az eladásösztönzés világában felmerülő kihívásokra reflektál.
Tovább

Tervező Workshop

2021 december 2.
Az év vége közeledtével minden vállalkozó elgondolkodik azon a nehéz kérdésen, hogy az elmúlt hónapokban sikerült-e a kitűzött üzleti céljait megvalósítania, a megálmodott eredményeket elérnie...
Tovább

Profitráta fejlesztése

2021 november 25.
A tárgyalt tényezők közül a leginkább komplex, egy vállalkozás valamennyi apró szegletét érintő terület a profitráta fejlesztése. Azzal, hogy ezt két irányban is lehetséges javítani, a céged valamennyi része érintett lesz ebben a kérdésben.
Tovább

Tervezzen jobb jövő évet

2021 november 18.
Hiszi vagy nem, mindjárt itt van 2022, a következő üzleti év! Ez a pár hét, ami még hátra van 2021-ből, hamar elrepül. Ezek a napok az üzletemberek jelentős része számára a TERVEZÉS napjait jelentik...
Tovább

A vásárlási érték növelése

2021 november 18.
Az értékesítési munka egyik minőségi mutatószámát, azaz a vásárlások számának növelését már vizsgáltuk az előzőekben, de arra is érdemes kitérni, hogy mit tehetünk annak érdekében a vevőink növekvő értéket hagyjanak nálunk.
Tovább

proMO2021 – minielemzések, videóinterjúk az eladásösztönzésről

2021 november 14.
A marketing aktivitások, értékesítés támogatás témakörében szakértői partnerünkként az A4C Marketing Kft., az elkövetkező időszakban több alkalommal fog a területhez kapcsolódó szakmai tartalmat megosztani, proMO2021 videó interjú sorozatuk az eladásösztönzés világában felmerülő kihívásokra reflektál.
Tovább

Prémium céges ajándék, hedonistáknak

2021 november 11.
Extra minőségű karácsonyi ajándékcsomagok prémium italokkal és különleges csokoládékkal. Ajándékcsomagokat, amik prémium italokat és különleges csokoládékat, bonbonokat tartalmaznak, egyedi kombinációban!
Tovább

A vásárlási gyakoriság javítása

2021 november 4.
Az előzőekben tárgyalt két tényező eredményei elsősorban a marketing kommunikáció minőségén múlnak. A vásárlói bizalom megszerzésével megtörténik az első értékesítés, de természetesen itt nem állunk meg: ha valaki egyszer rendelt tőlünk, miért ne tehetné meg többször is?
Tovább

A konverzió javítása

2021 október 28.
Ha valaki azt gondolná, hogy egy lead megszerzésével már nyert ügyünk van és hátra is dőlhetünk, akkor annak csalódást fogunk okozni, hiszen a neheze még hátra van… Üzletágtól, termék (vagy szolgáltatás) jellegtől, árszinttől és még sok egyéb tényezőtől függően a megszerzett lead-eknek csak egy bizonyos százaléka válik vásárlóvá.
Tovább

A leadek számának növelése

2021 október 14.
A szakirodalom szerint lead alatt azt a potenciális vásárlót értjük, aki valamilyen módon már kifejezte az érdeklődését a termékünk/szolgáltatásunk iránt. Feliratkozott egy hírlevélre, regisztrált az oldalunkon, feltett egy kérdést stb.
Tovább

A jövedelmezőség fejlesztés 5 útja

2021 október 2.
Egy vállalkozás legfontosabb értékmérője maga az eredményesség. Természetesen nagyon fontos annak értékelése, hogy mennyire valósul meg az a cél, amire maga a vállalkozás létrejött, hogy milyen értékteremtő munka zajlik a cégben, de nem szabad szemérmesen titkolnunk, hogy a versenyszférában a profit mutatja meg a teljesítményt.
Tovább
crossmenu